you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

1395/06718

15:15 p.m

امروز معلم زیست شناسیمون خواست مقاله واتسون و کریک رو براش ببریم 

اوووف خدا نصیبتون نکنه 

بیس دیقه نیم ساعته دارم میگردم

اصن وقتی پیداش کردم رسماً نزدیک بود بزنم زیر گریه😹

خوش بحال واتسون و کریک 

اونا ک خوشون کشفش کردن چ حسی داشتن

قصد دارم ترجمشم بکنم ک حداقل ی فایده ای داشته باشه

خودمونیما فک میکردم هیچی ازش حالیم نشه😩😕

ولی تا الان فلن تقریبا نصفشو ترجمه کردم 🙅🙆😄

میزارمش این پایین👇خدایی آبرو ریزیه هااا تو هیچ سایت فارسی زبانی نیافتمش، اونوقت الآن موزیک ویدیو جدید بریتنی بیاد دو ثانیه بعد تو نمیدونم چیچی موزیک اپلود شده با کیفت  1080و720 😑😐😢😂



خدایی بهترین کیفیتی بود ک پیدا کردم(روش کلیک کنین)  

البت یکی دگ ام بود ک امضاشون پاش بود ولی این کیفیتش بیشتر بود اونو نمیتونستم بخونم 😩

خوب دگ بای تا های سرزمین اشباح من 😄✋

نظرات (۱)

یعنی اسم مقاله رو نمی‌دونستید؟ اگر با اسم خودش جست‌وجو کنید که تو اولین تلاش با گوگل هم به نتیجه می‌رسید. دریافت فایل مقاله هم که کاملاً رایگان و بی‌دردسره. حتی با اسم نویسندگان و کلیدواژه nucleic acids هم تو صفحه‌ی اول نتایج گوگل می‌تونید فایل مقاله رو پیدا و دریافت کنید.
تلاشتون برای ترجمه قابل تحسینه. موفق باشید!
پاسخ:
چرا توی گوگل اسکولار پیداش کردم ،این که تو سایتای فارسی زبان نبود برام جالب بود !
ترجمش همون روز تموم شد D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)