you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

از خوابیدن متنفرم...

 

داستان از جایی شروع شد که به خودم اومدم و دیدم اگه الان بخوابم و چهار_پنج ساعت دیگه بیدار بشم،هیچی ازین چهار_پنج ساعت نفهمیدم... درواقع پنج ساعت از عمرم رسما از بین رفته... 

انگار که هیچی اتفاف نیوفتاده، انگار یه تونل زدی وسط زمان و خودتو به آینده بردی... معمولا همه میخوان به عقب برگردن تا مشکلاتشونو حل کنن، این احماقنس که ما یه تونل بزنیم تو زمان و به آینده سفر کنیم، هر روز پنج ساعت و هفته ای سی و پنج ساعت و ماهی صد و چهل ساعت و سالی هزارو ششصدو هشتاد ساعت در زمان تونلی میزنیم و به جلو میریم.درست انگار که ان زمان ها را دور ریختیم... 

من نمیفهمم خوابیدن چه فایده ای داره وقتی الان میخوابی و یک ثانیه بعد از خواب بیدار میشی و میبینی پنج ساعت بعده؟! 

از خوابیدن متنفرم... ینی واقعا هیچ راهی نیست که بشه نخوابی...تا ابد.... 😑 

پ. ن:متن عکس از اهنگ heart attack دمی لواتو... خیلی قدیمیه ولی اولین شبی که بهش گوش دادم تا صبح خوابم نمیبرد... صداش تو سرم میچرخید و میچرخید و میچرخید... 

  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • Persephone

نظرات (۹)

:/ آدم اگه نخوابه که دیوونه میشه. خواب بهترین چیز برای فراموش کردن غم و غصه های طول زندگیه. من هر وقت عصبانی میشم یا یه اتفاق نارحت کننده واسم پیش میاد سعی می کنم صبر کنم تا شب بشه و بخوابم تا یکم فراموشش کنم و آرامش قبل از اون اتفاق رو دوباره بدست بیارم. خواب از بهترین نعمت های خداست که به ما انسان ها داده. خوابیدن خیلی فواید داره
پاسخ:
به نظر من به جای این که بخوابیم و حل کردن مشکلاتی که باعث غصه و غم شدن رو به فردا موکول کنیم بهتره بیدار بمونیم  اون مشکلات رو برطرف کنیم اونوقت غم و غصه هم با از بین رفتن مشکلاتی که ازونا ناشی میشن، از بین میرن.... به همین راحتی
آخه همیشه که مشکلات به این آسونی حل نمیشن. بعضی وقتا اتفاقاتی میوفته که تنها راه چاره فراموش کردن و نگاه به آیندست. خوابیدن برای من یکجور صبر کردن و تحمل کردن این دنیای طولانی و پر پیچ و خمه. گاهی وقتا فقط باید بذاری زمان بگذره. زمان زندگی برای بعضیا خیلی کند میگذره و هیچ اتفاق تازه ای براشون نمی افته. واسه همین عده ای دست به خودکشی میزنن.
پاسخ:
صحیح ولی من هنوزم دلیل جدی ای برای خوابیدن پیدا نکردم.... 😑 
نمی دونم این وبلاگ چک میشه یا نه
اما مینویسم
من الان واقعا چند هفته ای میشه که دچار نفرت از خواب شدم
واقعا دیگه خیلی از خوابیدن بدم میاد
دلم میخواد همش روز باشه
میخوام هیچ وقت شب نشه
کاش واقعا راهی بود برای فرار از شب و خوابیدن درسته ارامش داره
ولی دیگه بدم میاد ازش
پاسخ:
من هنوزم میگم کاش یراهی بود که بشه ادم نخوابه دیگه 
کاشکی تلگرامتو بدی یکم درد و دل کنیم فکر کنم خیلی شبیه همیم

از خواب متنفرم نمیدونم چمه دوس دارم فقط درس بخونم از خواب میترسم یکی راهنماییم کنه ببینم چه مرگمه

دقیقاااااا منم از خواب متنفرم چون اگر یک ساعت در روز بخوابم چهار پنج ساعت در شب بیدار هستم و برنامه خوابم به کل بهم میریزه علاوه بر اون شب بیداری هم دارم از خواب متنفررررررم

سلام،میخواستم بگم که یک ساله از خوابیدن متنفر شدم،حتی موقع شب کاری جز فیلم دیدن یا بازی رایانه ای یا چرخیدن توی اینترنت ندارم،درواقع دوستی هم ندارم که شبا مثل من بیدار باشه تا باهاش چت کنم، ولی با این حال دوست ندارم بخوابم نمیدونم چِم شده،خودم را گول میزنم تا سه یا چهار صبح بیدارم و بعد میخوابم و ساعت هفت بیدار میشم تا آماده بشم برای سر کار،از خواب بعد از ظهر خوشم میاد ولی سعی میکنم باز هم نخوابم،یک سال پیش چیزی را امتحان کردم،با  خودم گفتم خوابیدن از روی خستگی فقط چند ثانیه اول کیف میده که چشماتو میبندی و بیهوش میشی برای همین ساعت گوشیم را  کوک کردم تا هر نیم ساعت بیدار شم و بخوابم ، باورتون نمیشه جواب داد و خیلی حال داد ولی کافیه که شما چند دقیقه به زور از خوابیدنتون جلوگیری کنید تا دیگه خوابتون نبره و من این را امتحان کردم،این بود خاطرات من از بی خوابی هام،

دقیقا مثل تو فکر میکنم از خواب متنفرم حتی تو هفته یکی دوبار که میتونم تا صبح نمیخوابم احساس میکنم از وقتم میدزدن احساس میکنم یه چیزی ازم کم میشه ولی الان تو دنیا آدم هایی هستن که به طور عجیبی اصلا نمیخوابن و دنبال خوابیدن هستن کاش جای ما با اونجوری آدم ها برعکس بود از این انرژیمون که موقعی که خوابمون میاد کم میشه متنفرم اگه خوابیدن و خسته شدن نبود انرژی هم کم نمیشد فکر کردن بهشون هم یجور درد هستش نمی‌دونم بعضی چطور میتونن هم شب بخوابن هم روز منکه چون از خواب متنفرم روز هم نمیخوابم

از خوابیدن متنفرم همش به این فکر میکنم که کی خوابم میبره. بعد نمیتونم بخوابم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)