you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خسته شده بودم و دیگر هیچ امیدی نداشتم

هیچ جای دستی نبود که به ان دست بیاندازم 

دلم بدجور گرفته بود

طبق معمول بی اختیار در ادرس بار مرورگر blog نوشتم و خودش دات ای ارش را اضافه کرد 

نگاه حسرت باری به قسمت نظر ها کردم ...هیچ

وبلاگم را باز کردم و چیز هایی که نوشته بودم را یکبار دیگر مرور کردم

فقط میخواستم باور کنم که کسی در این دنیا هست که شبیه من باشد

بک دادم و صفحه اصلی وبلاگ را باز کردم ...

چشمم به نظر جدید خیره ماند 

اشک در چشم هایم حلقه زد 

کسی هست که صدای افکار مرا بشنود 

کسی هست... 

  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)