you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

رفتم ترازای بچه هارو دیدم 

غصه گلومو گرفته 

خدایا میدونم اشتباه کردم

میدونم از دستورت سرپیچی کردم

ولی 

خدایا این دردو تمومش نکن

بزار اتیش بگیرم 

بزار بالا بیارم

خدایا انقد محکم زمینم بزن که جوری محکم بالا بیام که دیگه هیچ کس و هیچ چیزی نتونه منو از اون بالا بکشونه پایین

خدایا کمکتو نمیخوام

خدایا بزار رو پای خودم بالا بیام

تو فقط از دور وایسا نگام کن

نگا کن ببین این بنده ی بیچارت چطور خودشو بالا میکشه

همونجور همونجایی که هستی وایسا ببین این بندت چه غوقایی کنه 

وایسا ببین کاری میکنم ارگنه و مونا و فطمه و هزار تا تراز هفت هزار نما حتی خواب جایی که من باشمو هرگز نبینن 

خدایا هیچی تموم نشده 

هنوز حتی شروعم نشده 

خدایا همون دور وایسا ببین گردو خاکی به راه بندازم

خدایا دیگه گریه نمیکنم 

دیگه از استرس تا صب بیدار نمیمونم 

من عوض نمیشم ،فقط میخوام چشممو روی همه ی تراز هفت هزار نما های چند هزار سال پشت کنکور مونده ببندم

خدایا اینی که جلوت وایساده منم

یادت میاد منو؟

همونی که خودت افریدیش؟

همون دور وایسا و ببین این بندت چیکار میکنه فقط همونجا وایسا و نگاه کن....


  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)