you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

۷ اسفند

پارسال همین موقع ها بود که میخواست نتایج المپیاد معلوم بشه
من شب تا صبح التماس میکردم به خدا که قبول بشم 
اما یه چیزی از ته دلم میدونست که قبول نمیشم
درصدم رو هر شب حساب میکردم اما حتی یه درصدم روش نمیرفت
از فکر اون روزا دلم میخواد خودم رو بکشم 
من چطور زنده موندم ؟
و چطور حالا که زنده موندم به جای این که تمام تلاشمو بکنم تا امسال هم مثل دو سال قبل نشم نشستم و دارم با گوشی بازی میکنم و اهنگ گوش میدم
حالم از خودم بهم میخوره به جای این این که هشت صبح پاشم درس بخونم تا نصف شب بیدارم صبم ساعت ۱۱ از خواب بیدار میشم

خدایا نجاتم بده 
خدای منو از بین این لجناب که میدونم منو داره بدجور پایین میکشه بیرونم بیار 
خدایا اگه گناه میکنم اگه میبینی دل بقیه رو به رنجه میندازم خودت میدونی که دارم عذاب میبینم و این ها جز عذاب چیزی برای من ندارن
خدایا منو از این عذابا نجات بده
خدایا تو شادی من هستی 
فکر تو نجات دهنده است 
خدایا کاری کن که طئم پیروزی واقعی را بچشم
خدایا نجاتم بده ...
  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)