you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کافیست یک جرقه بخورد تا من دوباره ان روز لعنتی را به خاطر بیاورن ان روز تسلیم شدن

ان روز که همه چیزم را از  دست دادم

روزی چیزی را خواهم یافت گرانبها تر از الماس و تا اخرین قطره جانم ازان محافظت میکنم 

اینبار هم میجنگم همان طور که همیشه میجنگیدم

مهم نیست چند بار ببازم چون بلاخره چیزی که حقم بوده را بدست خواهم اورد 

دست در گریبان باخت و برد 

ماهیت من چیست 

شاید من اصلا یک زمینی نباشم شاید این چیزی است که خودم میخواهم

اصلا میخواهم حقیقتی را به شما بگویم 

از این همه باخت خسته شده ام دلم پیروزی میخواهد یک پیروزی عظیم

پیروزی ای که این همه غم را بشورد ببرد 

ان روز که همه چیزم را از دست دادم درست همان لحظه که پتو را روی سرم کشیدم و مدام با خودم تکرار میکردم که همه چیز تمام شد

حالا مبفهمم که واقعا همه چبز برای من تمام شد

حالا هر روز و هر ساعت برای من ان لحظه تکرارمی شود

احساس این که هیچ چیز برایم ارزش ان  که ازدست دادم را ندارد 

ان روز صبح ان روز که سالن کش می امد و  همه چیز دورسرم پی میخورد همه چیزم را از دست دادم همه چیزم 

  • ۹۷/۰۴/۲۱
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)