you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

یه شب جسمم درد میکنه و نمیتونم بخوابم و یه شب روحم

اینا همش بخاطر تنهاییه اره؟

ای کاش یکیو داشتم که واقعا میفهمید چی میگم

از بین دوستام حتی یه نفرم نیست ک بدونه من چی میگم

چرا حالا ک فک میکنم یه نفر هست ولی اونم هرگز نمیتونه پا به پای من بیاد 

دلم میخواست همین الان صاحب این بازیو میدیدم و بهش میگفتم همین الان یه همبازی برام پیدا کن یا دیگه بازی نمیکنم 

اما انگار صاحب این بازی خیلی رییسه 

ینی میدونین حرف حرف خودشه هرچی اون بخواد اتقاق میوفته

ینی حتی اگه تو در شرف مردن باشی مجبوری بازم ادامه بدی چون اون میخواد اینجوری باشه

هر وقت دلش میخواد میباره هر وقت دلش میخواد تا خود مرگ تشنگی میده و این دانشمندا هم خیلی راحت مینویسن دلیل مرگ: کمبود اب بدن... 

اهای صاحب بازی میشنوی صدامو؟ 

دیگه نمیخوام بازی کنم دیگه نمیخوام میشنوی؟

خسته نشدم ینی هیچ حسی ندارم من پوچ پوچ شدم 

تو میتونی همین الان هم جسممو هم روحمو از بین ببری 

من میدونم که حتی توی بهشت هم من بازم خسته میشم و به پوچی میرسم

پس چرا معطلی؟ چرا یکاری نمیکنی ک انگار از همون اولم منی وجود نداشت؟

چرا این رنگ ابی مسخره اسمونو هر روز صبح نشونم میدی؟ چرا؟

چرا منو از بین نمیبری

همه آرزو های بچگی من از بین رفته

گه گاهی خطی خطی هایی از اونو به یاد میارم ولی خیلی زود محو میشه 

من به چیز قوی تری احتیاج دارم 

درست لین یه پیر زن بی قرار شدم

دلم یچیزی میخواد 

نه حوصلم سر رفته باشه نه 

حس میکنم یچیزی کم دارم 

شاید تورور کم دارم... این جیزیه ک اونا میگن 

  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)