you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سکوت این جاده تنین انداز شده 

صدایی نمی اید 

همه غرق مطالعه اند 

فانوس بدست از کوچه ای به کوچه ی دیگر برای پیدا کردن مسیر موفقیت... 

به راستی که موفقیت را پیدا می کنند؟ 

تراز های بالا را میبینی این ها چه میکنند؟

چطور درس می خوانند من که این همه میخوانم بزور شش هزار می شود ترازم تراز 7300 را دیگر کجای دلم بگذارم 

خلاصه که در این کوچه ی تنهایی در این تاریکی ظلمات هیچکس به داد دیگری نمی رسد 

خیلی تنها شده ام دلم برای ان موقع ها که دلم برای ماجراجوی پیچ و تاب میخورد و به هر کوچه ای سرک میکشیدم تنگ شده 

صدای از ته دلم می گوید شاید من هم بتوانم 

شاید... 

شاید همه چیز از ان روز شروع شد که من متولد شدم و یک کوچه به کلکسیون کوچه های موفقیت اضافه کردند 

و حالا من در به در از این کوچه به ان کوچه تا کوچه ی موفقیت  خودم را پیدا کنم 

می گویند سر هر کوچه ی موفقیت یک فانوس گذاشته اند 

همه ی کوچه های جلوی راه من که خاموشند!..  

شاید بعدا فانوسش روشن می شود

شاید باید خودم فانوسی ان جا بزارم 

شاید باید خودم  فانوسی بسازم 

شاید باید.... 

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)