you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

من همون بیچاره ایم که با 86 درصد زیست و با73 درصد شیمی قراره پشت کنکور بمونم

خدایا خیلی درد داره خیلی 

خیلی درد داره 

هیشکیو ندارم کنارم باشه 

همش باید درد بکشم و درد بکشم 

انقد درس خوندم نیمه نابینا شدم 

خداا چرا انقد نفس کشیدن درد داره؟ 

چرا انقد زندگی کردن درد داره؟ 

دو سال  بدترین دردارو به جون خریدم دو سال تا مغز استخون درد کشیدم 

هنوزم ادامه داره 

همش به خودم میگم محکم باش دختر محکم باشه دیگه چیزی نمونده 

ولی حقیقتش اینه که این دردا هیچوقت تموم نمیشه

بعضی وقتا به خودم میگم اصلن من پزشکی نمیخوام یه زندگی اروم میخوام

زندگی ای که بتونم اسمون ابیو احساس کنم از زیبایی درختا لذت ببرم از صدای پرنده ها انرژی بگیرم

صبح ها با لبخند بیدار بشم

زندگی که یروز فقططط یروز توش از خواب بیدار شم و استرس نداشته باشم 

چرا باید تو هیجده سالگی ایندرال بخورم؟ 

خدایا چرا این دردا تموم نمیشه چرا تموم نمیشه؟ 

کاش پارسال مرده بودم

کاش اون شب مرده بودم

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)