you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

*****

فصل 5_ در جست و جوی درخت انار! 

به دنبال نوید وارد دری که صوفیا از ان عبور کرده بود شدم،خدای من! تمام باغ یک طرف و این اتاق هم یک طرف! خود اتاق یک باغ بود... تقریبا در نزدیکی میانه ی دیواره ی روبروی در درخت سیبی رشد کرده بود و به اندازه ی بدن صوفیا گل هایی در پای درخت رشد کرده بودند انگار درست جایی که صوفیا دراز میکشیده گل ها رشد کرده بودند.... حدودا سی سانتی متر آنورتر چشمه ی ابی از دل زمین میجوشید و به دنبال ان جویباری از وسط اتاق می گذشت  که ان هم از تزئینات گل نرگس بی بهره نمانده بود... 

گل های نرگس در اندازه ی یک انسان در سرتاسر اتاق وجود رشد کرده بودند و این احساس به ادم دست میداد که انگار وارد یک باغ شلوغ شده است... گل هارار با دست کنار زدم و در این حال صوفیا را دیدم که روی یک گل نرگس که تقریبا نصف قد یک انسان را داشت نشسته بود!عجیب بود که این گل به ان ظریفی وزن یک انسان را تحمل می کرد... 

من و نوید در مقابل صوفیا ایستاده بودیم و منتظر بودیم تا او به حرف بیاید... صوفیا همچنان دستش را نوازش گونه به گلبرگ های گل میکشید و با عشق به او خیره شده بود... 

نوید صدایش را صاف کرد تا توجه صوفیا را به ما جلب کند... صوفیا کمکم سرش را بالا اورد د ما خیره شد... 

صدای ظریفش را شنیدم که گفت : «بچه ها من واقعا نمیتونم کاری براتون بکنم...» 

و من و نوید همان لحظه وا رفتیم...

ناگهان صوفیا از روی گل پایین پرید و مقابل ما قرار گرفت و گفت: « ولی کسی رو میشناسم که میتونه کمکتون کنه...» 

من و نوید با چشم های درشت شده از تعجب به یکدیگر خیره شدیم... 

صدای صوفیا را شنیدم که گفت: «ولی رسیدن بهش سخت تر از ابن حرفاس... همینطور که گفتم از وقتی پِرْسِفِنی دزدیده شد ارتباط سرزمین های رویندگی هم با دنیای مردگان قطع شد...ولی هنوز یک گیاه هست که میتونه توی دنیای مردگان رشد کنه و اون درخت اناره...» 

هنوز حرف صوفیا تمام نشده بود که احساس کردم چشم هایم سیاهی رفتند... 


  • ۰۱/۰۱/۲۲
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)