you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

من نمیبازم

نمیبازم 

کم نمی آورم 

زانو نمیزنم

نفس عمیقی میکشم و دوباره شروع میکنم

صدای پای ارباب زمین را می شنوید؟ 

همه برای من می ایستاده اند 

زمین برای من ایستاده دنیا برای من ایستاده  

اراده ی من سنگ را ذوب می کند 

من دنیای روباهایم را زندگی میکنم 

خانه ی رویاهایم... 

فقط من انجا زندگی خواهم کرد 

انجا خانه ی من است

ان تخت گرم و نرم هم تخت من است 

انجا خانه ی من است 

انجا شهر من است 

من به شهر رویاهایم تعلق دارم

نمیگذارم هیچکس  رویاهایم را بدزدد

... 


  • ۹۷/۱۱/۲۹
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)