you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در کشاکش

در این کشاکش هنوز نفس میکشم
من هنوز زنده ام 
وقتی میبینم بچه های پشت کنکوری چطور از تجربه ی سخت پشت کنکور ماندن صحبت میکنند 
هم دلم میگیرد و هم وحشت زده می شوم
صدای از درونم می گوید اگر توهم قبول نشدی چه 
و صدایی دیگر میگوید تو حتما قبول می شوی
امیدوارم سال بعد همین موقع دانشجوی پزشکی دانشگاهی باشم که قرار است بهترین اتفاق های زندگی ام در انجا بیوفتد
been more like me
and been less like u
از دوازده و نیم تا الان امدم استراحت 
هعی خدا از هشت صبح بیدار شدم که دو ساعت اینجوری تلف کنم 
 چقد خنگم من 
  • ۹۶/۱۰/۳۰
  • Persephone

نظرات (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)