you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

take my hand trought the flame

خدایا بهم رحم کن 

.

.

عربی امشب امتحان داریم

باید ریاضی هم میخواندم ک نخواندم فیزیکم کللللی مانده پایه اصلا نخواندم خیلی وقته

خدایا دلم خیلی گرفته 

بهم یه سیب بهشتی از درخت محبتت بده

خدایا من نمیتونم واسه خودم خوشی بخرم 

خدیا خوشیای این دنیا زود گزرن 

خدایا یادته گفتم منو محکم بزن زمین تا محکم بالا بیام

خدایا مرسی 

مرسی که به حرفام گوش میدی مرسی ک از ته دلم خبر داری

خدایا مرسی که باوجود این که از تموم گناه های گذشته و ایندم خبر داری بازم دستامو میگری و بلندم میکنی منو به مسیر زندگیم هدایت میکنی

خدایا منه حقیر یه ارزوی دیگه ازت دارم 

خدایا این دردارو بسپار به عهده ی خودم 

خدایا فقط یه چیز ازت میخوام 

اون فقط سلامتی و شادی دل مادرمه 

خدایا من بدون مادرم میمیرم خدایا خودت میدونی 

خدایا ازم نگیرش خودت میدونی عاشقشم و قدرشو میدونم

خدایا از جون من بگیر و به مادرم بده

خدایا یه چیز دیگه ام ازت میخوام امشب 

خدایا یکاری کن درست یک ماه قبل از کنکور یعنی خرداد وقتی کلاسای جمعبندی میریم همه ی موضوعات رو بلد باشم و مطمئن بشم که میتونم درصد خیلی بالایی بزنم 

خوشحال باشم

خدایا قبل کنکور بهم خوشی بده

یکاری کن همه ی این زجرا ارزش داشته باشه خواهش میکنم خواهش میکنم 

  • ۹۶/۱۲/۱۳
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)