you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

Dont give up

شاید افسرده شده ام شاید

یکسال شادی نکردن از من یک سنگ سخت و بی جان ساخت

هیج ایده ای درمورد شادی ندارم

من افسرده ام؟ 

اگر  امسال هم قبول نشوم یکسال دیگر باید عذاب بکشم 

یکسال دیگر هم همین شکنجه ها؟ 

من دیگر نمیتوانم دیگر نمیتوانم

I see u every day but in my dream 

حقیقتا اگر دانشگاه تهران هم نشد نشد... اگر رتبه زیر هزار بیاورم میتوانم در پردیس شهید بهشتی درس بخوانم

سال های قبل بچه ها با رتبه 6000 رفتند دانشگاه تهران پزشکی خواندند

خدایا این یک شوخی است دیگر نه؟ 

عدالتت همیشه همین شکلیست به من که میرسد دم بریده می شود و کم می اورد 

روزی  که مرا افریدند از اسمان سنگ میبارید لابد

خدایا عظمتت را شکر این دنیای تاریک و تیره چه بود اخر؟ 

Lost inside a room... 

دلم برای تو تنگ شده دلم  برای خودم تنگ شده دلم برای همه چیز تنگ شده

ای کاش میشد به اول دبیرستان برگردم

Oh god i miss you 

Can't scream and I can't sleep... 

دلم میخواد زمزمه کنم با خودم

زهرا همه چیز درست می شود فقط دو ماه مانده این دوماه تلاش خودت را بکن 

تو توانایی انجام هر کاری را داری 

Will i ever be free 

Oh god i miss you 

این شب ها دل من سوت و کور است... 

در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند... 

من تنهای تنها به انتظار چه نشسته ام؟ 

اصلا چه از این دنیا میخواهم؟ 

دنبال سرگرمی ای زودگذر 

خسته تر از همیشه

حس های بد سراسر وجودم را گرفته اند 

Can you hear me now? 

Oh God i miss you tell me can you hear me 

Wil i ever be free? 

این تابستان جشن میگیرم زندگی ام را

 عیب ندارد تا الان چطور گذشت 

من میتوانم کن فیکون کنم میتوانم همه چیز را تغییر بدهم همه چیز را 



  • ۹۷/۰۲/۱۱
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)