you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کی؟

دلم تنگ شده 
برای زنده بودن 
از صبح  تا شب درس خواندن از من یک مرده ساخته 
چند دقیقه به یک اهنگ گوش دادن مانند قطره قطره اب برو روی کویر خشک وجود من است 
دلم میخواهد حرف بزنم 
با کسی که به حرف هایم نخندد
به کسی که بداند چه می گویم 
که بفهمد چه میگویم 
صدای من رسا نیست 
وجود من در حال محو شدن است 
ارزشش را دارد؟ 
دلم برای  بودن تنگ شده برای فهمیدن دقایق برای شنیدن صدای باران تنگ شده 
حتی اگر باران هم ببارد چه ارزشی دارد وقتی من در حال حل کردن سوالات ترکیبی تابع هندسی و حسابی هستم؟ 
چه ارزشی دارد بوی خوش توت فرنگی چه ارزشی دارد هوای خنک صدای جوی اب خش خش برگ ها 
دلم برای  زندگی تنگ شده 
وقتی می توانستم به خودم فکر کنم به دنیا فکر کنم به بودن فکر کنم 
این ها علم نیست اشتباه نکنید حفظ کردن چند خط و یاد گرفتن روشی برای  دور زدن دید طراح علم نیست به خدا که نبست.... 
اجبار سختی است 
خواب هایم با استرس غذا خوردن با استرس انقدر به ساعت دیوار خانه نگاه میکنم که ساعت درس خواندن برسد 
کی تمام می شود این روز ها و کی من به خودم بر میگردم 
کی دوباره میتوانم زیر باران قدم بزنم و از مزه ی غذایم لذت ببرم 
کی میتوانم دوباره ساعت ها به پنجره اتاقم تکیه بزنم و لبخند بزنم به اسمان شب... 
کی میتوانم دوباره زندگی کنم؟ 
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • Persephone

نظرات (۱)

کاش زندگیمون اینجوری تباه نمیشد کاش از 18 سالگی به بعد مختار بودیم هر گلی دلمون میخواد به سر زندگیمون بزنیم کاش ها زیاده .... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)