you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کاش میشد برگردم

کاش میشد برگردم با ماشین زمان 

به اون موقع هایی که هنوز تیکه هایی ازم سفید بود

تو چشای خودم نگاه میکردم و میگفتم

دختر کوچولو تغییر نکن

به خدا که یروزی ارزوت میشه همینی که الان هستی باشی 

حیف که جای سفیدی ها کم کم سیاهی ها اومد 

حسرتا خفه کردن ارزوهامو

من قلم ارزوی بقیرو گرفتم تو دستمو

نوشتم... 

در حالی که قلم سفید خودم سال هاست یه گوشه نشسته منتظره من بدستش بگیرم...

من قلم خودمو میخوام...

 

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)