you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

95/7/1

ماه بان اومد و من دست ب کار نشدم... 

نمیدونم کی قراره ی کاری کنم

نمیدونم شاید هنوزم باورم نشده ک ما فقط یبار زندگی میکنیم

امروز ازمون سرکلاسی گرفت مدرس زیست کنکوریمون

اووووف چی بگم دیوونه شدم به خدا 

هفتاد و بوق درصد زدم.... 

تو اونایی که هفتادو رد کردن از همه کم تر بودم

من این بودم؟من؟ 

منی که همه منو به خاطر این ک  ترازم همیشه رو دیوارای اموزشگاه قلمچی بود میشناختن اونوخت من فک میکردم مدلشه اسمای دانش اموزارو میزنن😐

من این بودمممم؟ 

دگ دارم دیوونه میشم 

هیچکدوم از نقشه هام اجرا نمیشن 

چیکار کنم خدا

نتیجشو دیدم

نتیجه این خواب زمستانی رو دیدم

چیکار کنم چیکار کنم خدااا؟ 

خسته.. درمونده... همه نقشه هام رو رو کاغذ اوردم هیچکدوم نشد.... نششششددددد😩


  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)