you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

به بقل دستی ام شکلکی در می اورم و می خندم او هم میخدد

همه میخندند همه شادند و به باور های یکدیگر احترام می گذارند

من ان ها را باور دارم و ان ها مرا

همه با هم میخندیم همه صدای خنده هایمان گوش فلک را کر میکند

گرما و سرما در کنار هم 

تاریکی و روشنایی در کنار هم 

و کسی دست اویز کسی نیست

و کسی مرا بخاطر باور هایم تحقیر نمی کند

از رویا هایم حرف میزنم و ان ها گوش میدهند 

یکی تایید میکند دیگری نصیحت میکند 

وبعد من به رویای ان ها گوش میکنم

مرا تحسین می کنند و بعد من ان ها را تحسین می کنم

اتفاق جالبی می افتد همه سوژه جدیدی برای خندیدن و تفریح گیر می اوریم 

خاطرات کودکیمان را تعریف می کنیم و می خندیم 

همه به همدیگر احترام می گذاریم

گرمای قلب همه از ورای لباس هایشان دل های همدیگر را گرم می کند و به گرمای قلب هم می افزایند 

همه چیز خوب است و من در حال خندیدن با بقل دستی ام هستم که ناگهان‌‌‌....

شارژ گوشی ام تمام می شود و اهنگ هم قطع می شود

و من از کوچه باغ خیال به کنج اتاق کوچک خود برمیگردم

همه جا تاریک و ساکت است ...و من در خودم جمع شده ام و لبخند میزنم...

  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)