you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

این یک ارزو نیست

من یک جراح خواهم شد

کسی که به سختی انسان ها پایان خوشی میدهد

یکی مثل دکتر بهرام ابادی

از میان تمام انسان های خوب و بد... قهرمان زندگی من یک جراح است

که باوجود این که مدرکش از بهترین دانشگاه کشور است اما در یک شهر کوچک و دورافتاده در غرب کشور کار می کند 

او قهرمان من است

شاید هرگز حال مرا در این لحظه نفهمید اما زندگی من بدون جراح شدن بی معنی می شود 

من باید یک جراح بشوم 

و میشوم 

و من هرگز قول چیزی را نخواهم داد 

من یک جراح خواهم شد 

این یک سرنوشت است نه یک ارزو 

این یک حقیقت است...

  • ۹۶/۱۲/۱۰
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)