you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

شاد زیستن اسان است... باید لبخندی پت و پهن بزنی به چشمان خسته ی خودت در اینه ی کوچک اتاق و با خودت زمزمه کنی من از فردای تو نمیترسم

من از بودن در اینجا در مقابل تو در این  اینه ی کوچک زندگی خوشحالم 

من از این صدای گذرای ماشین ها و بوی عجیب خیابان ها، این هوای دلچسب پاییزی خوشحالم

ای ادمک نگران اینه، شاید صدای من رسا نباشد اما تو که میشنوی 

تو که ثانیه به ثانیه در کنار منی 

شاد باش که من دیگر از فردای تو نمیترسم

نمیترسم.... 

  • ۹۸/۰۹/۰۲
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)