you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

حس میکنم زیر شکنجه بدنم بی حس شده

تموم تنم کرخت شده... 

نمیشه بگم دیگه جونی ندارم... حس اون بیچاره ایو دارم که داره نفسای اخرشو میکشه ولی فک میکنه میتونه یه مشت محکم دیگرو هم تحمل کنه اما با ضربه بعدی کاملا خورد میشه... 

من میدونم خورد میشم، میشکنم اما همچنان سرم بالاس و صورتمو با سیلی سرخ کردم... 

دلم میخواد احساساتمو بالا بیارم... اون ذره ذره های وحشت، نفرت، خشم و دردامو تف کنم بیرون

دلم میخواد جیغ بزنم، بعدش بلند بلند زجه بزنم

من نبردیم... نبردیم ولی فقط یه ضربه دیگه جا دارم، فقط یه ضربه 

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)