you dont know me ..:D

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

میترسم

فک کنم اینجا بتونم حرفامو بزنم

میدونی

ترسیدم

انگار تو هوا معلقم و هیچ ریشه ای ندارم

همین هفته پیش تازه بعد از اون همه جون کندن رسما شدم دانشجوی پزشکی 

ترسیدم

بعدش چی میشه

اگه دوباره وزن اضافه کنم

از دنیا طرد بشم

من میترسم

من اونقداام قوی نیستم

دارم همه سعیمو میکنم

انگار هیچ کی تو این دنیا نیست که بفهمه چی میگم

انگار طرد شدم و همه دنیا یه ور من یه ورم

هیچوقت فک نمیکردم یه همچین روزی بیاد و ثانیه ای بغض گلومو ول نکنه

میترسم 

 

 

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • Persephone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
(بهترین لینک باکس)